תמונת כותרת (Cover) חדשה לדף ולפרופיל הפייסבוק שלך

Digitay - 499

הטיימליין הביא איתו שינוי ויזואלי גדול לפייסבוק.
הדפים אינם נראים כבעבר. השינויים העיקריים נוגעים הן לתמונת הכותרת (קאבר) והן למראה של ציר הזמן – גם בפרופילים האישיים וגם בדפים העסקיים.
שינויים אלה הביאו לתעשיה מתפתחת חדשה: מעצבים, תוכנות וכלים היוצרים ומשנים עבורנו את תמונת הכותרת צצו להם כמו פטריות לאחר הגשם.

חלק מן הכלים הממוכנים הללו, עוברים על אלבומי התמונות של המשתמש ע"מ ליצור עבורו תמונת כותרת מהתמונות הקיימות בפרופיל, בזמן שמערכות אחרות מציעות כמות גדולה של תמונות לבחור מהן.
כל המערכות הללו בונות תמונה בגודל של 851 על 315 פיקסלים כדי לענות על דרישת הגודל של פייסבוק.

הנה מספר תוכנות שימושיות שכאלה כמו גם אתרי תמונות שיענו לכם על הצורך בתמונה חדשה:

יצירת תמונת כותרת אינטראקטיבית:

  • Cover Canvas: מערכת המתחברת לחשבון הפייסבוק שלך ונותנת מבחר גדול של עיצובים המבוסס על התמונות שלך.
  • Cover Photo Magic: מערכת נוספת הבונה תמונת כותרת מן התמונות שבפרופיל הפייסבוק שלך.
  • Face It Pages: המערכת נותנת לך ליצור מגון תמונות ולא רק תמונות כותרת. כמו כן יש להם כלים שונים לניהול הדף.
  • My FB Covers: מה ששונה באתר זה הוא שיש אפשרות ליצור קולאז' של התמונות שלך משולבות עם תמונות החברים שלך.
  • First Covers: האתר שיש בו הכל – מאגר ענק של תמונות, קולאז'ים, ציטוטים, לבבות, פולארויד ועוד ועוד.
  • Picscatter: אתר פשוט וקל ומאוד נוח לשימוש (וגם היפה מכולם) – המאפשר בנית תמונת כותרת בקלות, גם מהנייד.
  • Fookcover: למה שלא תשימו אמנות מודרנית בתמונת הכותרת שלכם? באתר מבטיחים שהם בוחרים רק עבודות אמנות יחודיות, מהן תוכלו לבחור.

מאגרי תמונות פופולריים במיוחד עבור פייסבוק:

למי שרוצה לערוך לעצמו את תמונת הכותרת בפוטושופ, להלן קובץ תבנית הנותן את הגודל המדויק של תמונת הכותרת ותמונת הפרופיל – ואף נותן להכין בקלות עיצוב שישלב בין השתיים.

שתי הערות חשובות לסיום:

אל לנו לשכוח את הכללים שקבעו בפייסבוק לגבי מה שלא יכול להופיע בתמונת הכותרת לדפים עסקיים:

  • פרטים על מוצר, מחיר או הנחה, לדוגמה "40% הנחה" או "להורדה עכשיו באתר שלנו"
  • מידע על יצירת קשר כמו כתובת אימייל, כתובת אתר אינטרנט, כתובת דואר או כל מידע שאמור להימצא בתיבת ה'אודות'
  • בקשה מהמשתמש ללחוץ על כפתור הלייק או השיתוף שבדף
  • קריאה לפעולה כגון "הורד עכשיו" או "ספר לחבריך".

בנוסף, שימו לב שמשתמשי הפייסבוק באנגלית רואים את תמונת הפרופיל מצד שמאל, אך משתמשי הפייסבוק בעברית רואים את התמונה מצד ימין – כך שלא מומלץ לשים כל אינפורמציה באחד הצדדים בחלק התחתון של תמונת הכותרת.

ומאוד מאוד חשוב – אסור לשכוח שתמונת הכותרת היא הדבר הראשון שרואים ברגע שנכנסים אל הדף – ועל כן היא צריכה להיות מושכת ולגרום לאותו משתמש להישאר ואף ללחוץ על כפתור הלייק!

מוזמנים להגיב ולשאול שאלות כאן או בדף הפייסבוק שלנו.

[AWD_comments]