כאשר מעלים או מעדכנים תכנים בלינקדאין, לכל שדה יש אורך מסוים. האורך הזה כולל את כמות התווים – כולל אותיות, מספרים, רווחים, ניקוד ותווים נוספים.
להלן רשימת השדות השונים של לינקדאין ומס' התווים המקסימלי לכל אחד:
- שם: 20 תווים
- שם משפחה: 40 תווים
- כותרת (Headline): עד 120 תווים
- תקציר (Summary): עד 2000 תווים
- כותרת למאמר (Publisher post title): עד 100 תווים
- תוכן מאמר (Publisher post): עד 40,000 תווים
- כותרת לקישור אתר: 30 תווים
- קישור אתר: 256 תווים
- קישור מקוצר לפרופיל (אחרי ה- linkedin.com/in): עד 29 תווים
- כותרת תפקיד (Position title): עד 100 תווים
- תיאור תפקיד (Position Description): לפחות 200 ועד 2000 תווים
- תחומי עניין (interests): עד 1,000 תווים
- מידע נוסף / דרכי התקשרות (Additional info / Advice for contacting) : עד 2000 תווים
- מס' טלפון: 25 תווים
- קישור למערכת הודעות (Instant Messaging): עד 25 תווים
- כתובת: עד 1000 תווים
- כישורים (Skills): עד 80 תווים לכל אחד
- שם חברה: 100 תווים
- תיאור בדף חברה: לפחות 200 תווים. מקסימום 1500 תווים.
- התמחויות בדף חברה (Specialties): עד 256 תווים
- עדכונים בדף חברה (post update): עד 600 תווים. 250 תווים אם מדובר בקישור.
- שם דף תצוגה (Showcase name): עד 100 תווים
- תיאור דף תצוגה (Showcase description): עד 75-200 תווים
- אורך תוכן סטטוס (עדכון): 1300 תווים
- אורך הודעת מייל (InMail): עד 2,000 תווים
- כותרת בהודעה בקבוצה (Group discussion): עד 200 תווים
- תוכן הודעה בקבוצה: 2,000 תווים
- תגובה להודעה בקבוצה: 1,000 תווים
- כותרת של מודעת פרסומת (Text ad): עד 25 תווים
- תוכן של מודעת פרסומת (Text ad): עד 75 תווים
- תוכן של פוסט מקודם (Direct Sponsored content): עד 160 תווים
*למרות המגבלה של 600 תווים. אם בוחרים לפרסם במקביל גם בטוויטר, יפורסמו שם רק 140 תווים. ** המידע הזה זמין אך ורק לאנשי קשר מקרבה ראשונה המידע נכון לתאריך 6/8/2016 כלי פשוט לבדיקת מספר התווים – http://www.lettercount.com/ מקור התוכן: Andy Foot – http://bit.ly/2aJzXr7