צריכים למדוד את פעולות הגולשים באתר?
להבין מה הגולשים עושים במערכת?
להתקין אנליטיקס GA4?

מדידה טובה ונכונה של החנות או אתר האינטרנט היא חלק אינטגרלי וחשוב בפעולות השיווק.
בעזרת איסוף הנתונים ניתן להבין מה עובד ומה לא, מאיפה מגיעים הלקוחות, מה מאפיין את הלקוחות, מה מעניין אותם ומה פחות, ועוד.
עם ניתוח הנתונים ניתן יהיה להגיע למסקנות מה כדאי וצריך לשפר באתר או בדרכי השיווק כדי לשפר את התוצאות העסקיות.

אנחנו ב-DiGiTAY מספקים שירותי מדידה, איפיון, הטמעה, ניתוח ודוחות לעסקים מכל סוג ובכל גודל.

אנחנו digitay ואנו נעזור לך להבין את הגולשים שלך

באמצעות מגוון שירותים בעולם האנליטיקס

הטמעות מורכבות של אנליטיקס

הטמעת אנליטיקס GA4

איפיון המדידות באתר​

ניתוח נתוני אנליטיקס והסקת מסקנות​

יצירת דוחות מותאמים ללקוח

הדרכות לשימוש במערכת

למה צריך מדידה, מידע סטטיסטי ואנליטיקס לאתר?

בעל עסק רוצה וצריך להבין מה קורה בעסק שלו – כמה כסף נכנס, כמה יוצא, על מה הלך התקציב מה עבד טוב יותר וכו'.

באותה מידה, בעל האתר צריך להבין מה עובד ומה פחות באתר האינטרנט שלו – מאיפה מגיעים הגולשים, מה הם עושים באתר כמה הכנסות יש מהאתר, כמה הוצאות על הפרסום ומה הוא החזיר מההשקעה, מה כמות הלידים ומה מקורם, ועוד הרבה נתונים שיכולים לעזור לדעת מה קורה באתר ואיך להתנהל קדימה.

לצורך כך באים כלי המדידה ובראשם Google Analytics (גוגל אנליטיקס) – כלים המספקים שירות רב ערך לבעלי אתרים כדי להבין את התנהגות הגולשים ובעקבות זאת לשפר את האתר ולמקסם את הפוטנציאל שלו להבאת התוצאות המיטביות לעסק.

מה נותנים גוגל אנליטיקס וכלי המדידה?

כלי המדידה אוספים מידע הכולל בין היתר את מקורות ההגעה של הגולש (פייסבוק, גוגל אורגני, טאבולה וכו'), נתונים על הגולשים (אזור גאוגרפי, מידע דמוגרפי, מחשב/נייד, תחומי עניין ועוד), מה הוא עשה באתר (דפים בהם ביקר, משך הזמן באתר, פעולות אותן ביצע), וכמובן רכישות ויצירת קשר מהאתר.
לאחר איסוף הנתונים הללו ניתן לנתח אותם ולהבין טוב יותר את התנהגות הגולשים הכללית באתר, ומכאן לגזור מידע חשוב כמו – אילו דרכי שיווק עובדות ואילו פחות, אילו דפים וטפסים עובדים יותר ועוד – שממנו אפשר לשפר את השיווק ואת האתר כדי להביא להמרות טובות יותר בעתיד.

איך משתמשים בנתונים של גוגל אנליטיקס ?

המטרה העיקרית של ניתוח הנתונים מגוגל אנליטיקס היא שיפור פעולות השיווק שלנו וייעול אתר האינטרנט.

לדוגמה ניתן לראות איזה מקור תנועה הביא הרבה לידים לעומת מקור תנועה אחר שלא הביא לתוצאות כלל או זיהוי דף בתהליך המכירה שרוב הגולשים נוטשים או זיהוי דף שרוב המשתמשים נכנסים אליו (למשל דף אודות) ושיפורו – ולאחר מכן להצליב נתונים שונים כדי להבין טוב יותר את המידע.

כדי לעשות כן, יש לשאול מס' שאלות מנחות, שמהן ניתן יהיה להבין מה עובד ומה לא עובד באתר, במקורות התנועה, בפילוח הגולשים המגיעים לאתר ובפעולות אותן מבצעים הגולשים.

על פי השאלות ששואלים מוציאים דוחות רלוונטיים הנותנים מענה מדויק ומהם ניתן ללמוד מה קורה באתר.

איך מטמיעים מערכות אנליטיקס ?

קודם כל, עבור חשבון גוגל אנליטיקס יש צורך בחשבון מייל מבוסס גוגל (ג'ימייל או gsuite).

להטמעה של גוגל אנליטיקס  יש מספר דרכים ומספר רמות הטמעה.

ההטמעה הבסיסית כוללת את הקוד הבסיסי של גוגל אנליטיקס והוא מודד רק טעינות דפים באתר – אפשר יהיה לקבל את הנתונים של מי הגולש ומאיפה הגיע, אך לא ניתן יהיה לקבל מספיק נתונים של מה עשה באתר (למשל אם השאיר פרטים, אם ניגן סרטון, אם הוסיף לסל או רכש).

הטמעת איוונטים – מדידה של פעולות שונות של הגולשים באתר, בין אם השארת פרטים בטופס, ניגון סרטון, לחיצה על פריטים בתפריט או כפתורים ועוד.

הטמעת מערכת איקומרס – בעיקר מדידה של רכישות אך גם צפיה במוצרים, הוספה לסל, התחלת תהליך תשלום וכו'.

01.

איפיון

מעבר על האתר והחלטה על הפעולות אותן רוצים למדוד.

בחינה ובחירה של הנתונים שיש לאסוף כחלק מהמדידה.

02.

הטמעה

הגדרת האיוונטים השונים באמצעות תג מנג'ר או עבודה מול מתכנתי האתר להטמעה של כל הפעולות  והמדידות באתר, אותן רוצים למדוד.

03.

בדיקות

בדיקה ואימות קבלת כל האיוונטים והמדידות במערכת האנליטיקס, כולל כל הפרמטרים.

04.

דוחות מותאמים

יצירת דוחות מותאמים ללקוח בתוך אנליטיקס או בדאטה-סטודיו , לפי הצורך שלו ושל אנשי השיווק.

05.

ניתוח ומסקנות

ניתוח הנתונים שהתקבלו באנליטיקס, הבנת התנהגות הגולשים ומוקורות התנועה, ומציאת דרכים לשפר העבודה.

בין לקוחותינו בתחום ההטמעות, המדידות והאנליטיקס:

אז אם אתם רוצים / צריכים הטמעות, מדידות או דו"חות,

צרו איתנו קשר