מושגי יסוד בפייסבוק לעסקים

להלן שבעה מושגי יסוד שכל מי שמקדם את העסק שלו בפייסבוק חייב להכיר.
עיברו עליהם, הזכרו ואולי גם תלמדו משהו חדש.

דף אוהדיםהבסיס לפעילות בפייסבוק כעסק. נותן לכם את הבמה והמקום לכתוב את כל ועל כל מה שרוצים שהלקוחות ידעו על העסק שלכם ועל מה שאתם עושים.
ניתן לכתוב טקסטים, לשתף תמונות, להעלות קישורים לאתרי אינטרנט ולענות לתגובות – והכל במקום אחד.

לייק (אהבתי)תמונות וכפתורי 'לייק' יש בכל מקום ובכל אתר, אך כשמדובר על פייסבוק לעסקים ובמיוחד בדפי פייסבוק, אנחנו מדברים על משהו אחר. לחיצה על כפתור ה'לייק' הופכת את הלוחץ לאוהד של העסק שלכם.

אוהדיםכל מי שלוחץ לייק בדף הופך ל'אוהד'.
כאשר מישהו אוהד את הדף שלכם, הוא מקבל עדכונים שלכם ישירות אל דף הבית שלו (עדכוני החדשות) ויוכל תמיד לראות את התכנים שלכם.
שימו לב לפרסם תוכן שיעניין את האוהדים שלכם ושלא יגרום להם לבטל את ההצטרפות אל הדף.

תמונת פרופילזוהי התמונה הקטנה הריבועית המופיעה לצד כל עדכון שלכם בדף.
התמונה צריכה להשאר קבועה כדי שהאוהדים יזהו אותה יחד עם העסק שלכם.
תמונה טובה תהיה של הלוגו שלכם או שלכם (אם אתם המותג). שימו לב שטקסט עלול לא להראות (קטן מדי). 

תמונת נושא – זו התמונה הרחבה שבראש דף הפייסבוק שלכם.
התמונה הזו מושכת את העין של מי שנכנס אל הדף, אז כדאי להשקיע בה ולעשות אותה מושכת ככל האפשר.
ניתן ואף רצוי לעדכן מדי פעם את התמונה – אפשר כתלות באירוע כלשהו או כשיש שינוי בעסק.

מנהל דף (admin) – כינוי למי ש'מנהל את ההצגה'.
אלו האנשים שיכולים להעלות תמונות, לכתוב ולהגיב בשם הדף. כמו כן יכולים לראות את נתוני הסטטיסטיקה של הדף ולשנות בו דברים רבים.
מקים הדף יכול למנות מנהלים שכאלה כאוות נפשו ולתת לכל אחד הרשאות שונות.

אירוע – יצירת 'אירוע' (event) מאפשרת לכם לאסוף קבוצת אנשים בצורה מעט שונה מן הרגיל בפייסבוק – כולל הגדרת זמן ומיקום (וניתן לשלוח אליהם הזמנות).
אם אתם מקיימים אירוע שדורש אישור הגעה, זהו כלי מצוין כדי להזמין אורחים ולעדכן אותם במתרחש מבעוד מועד.
כמו כן, ניתן לשלוח הודעות ישירות אל האנשים שסימנו את עצמם כמגיעים לאירוע. מי שלא מגיע לאירוע יכול שלא לקבל התראות בנושא בכלל (כדי לא 'להטריד' אוהדים בנושאים שלא מעניינים אותם או אירועים אליהם אינם יכולים להגיע).

 

חושבים שיש עוד מושגים שחובה להכיר? שתפו איתנו!

[AWD_comments]