איך להגדיר קהל יעד לסטטוס לפי מיקום ושפה

מיקוד התוכן שלכם לקהל היעד הרלוונטי הוא חשוב ביותר.

פייסבוק נותנת לכם אפשרות למקד את התוכן שלכם לקהל היעד הרלוונטי מבחינת מיקום ושפות.
מי שעובד עם מדינות שונות או אוכלוסיות הדוברות שפות שונות יכול למצוא פה שימוש, גם אם
בישראל הקטנה המקרה עשוי להיות פחות רלוונטי.

אם כחלק מהתוכן שלכם אתם רוצים לשלוח הודעות לתושבי מדינה או עיר ספציפיים (רק באר-שבע למשל),
גם אם הדף שלכם הוא של מותג החוצה שפות (ואתם רוצים לשלוח הודעות ברוסית, בערבית ובאנגלית) – אך לא רוצים שמי שאינו דובר את אחת השפות יתקל בקושי (מה שעלול לגרום לו לעזוב),
וכמו כן, אם אתם לא רוצים לפתוח דף עסקי נוסף עבור כל שפה בנפרד (בכל זאת רוצים דף אחד גדול עם המווון אוהדים) –
יש לכך פתרון נפלא.

כאשר אתם מעלים סטטוס בדף, ישנו כפתור קטן בצמוד לכפתור השליחה – אותו כפתור המאפשר לנו להחליט מי יוכל לראות את הסטטוס.
הכפתור מצוי בתחילה במצב Public (כך שכולם יראו), אך ניתן ללחוץ עליו ואז ניתנת לנו האופציה לבחור חיתוך ע"פ שפה ומיקום, כמו בתמונה הבאה.

 

ברגע שנבחר את האופציה הנ"ל, ייפתח לנו חלון חדש, ובו נוכל להגדיר מי יראה את הסטטוס ע"פ המיקום שלו (מדינה, עיר וכו'),
ובנוסף ניתן להגדיר מי יראה אותו ע"פ השפה המוגדרת אצל המשתמש.

וכך זה נראה על גבי המסך:

מי שלא נכנס תחת הגדרות המיקום או השפה – לא יראה כלל את הסטטוס.

בישראל ישנן מעט בעיות מבחינת המיקום – מי שלא הגדיר בעצמו את העיר שלו, רוב הסיכויים שפייסבוק הגדירו אותו כתושב פתח תקוה (זאת מאחר ורוב ספקי האינטרנט יושבים שם)
מאחר ואנחנו מדינה די קטנה, אני מעריך שרוב האפשרויות הנ"ל פחות רלוונטיות כאן בישראל, אך יש דפים הפונים לקהילות שונות כמו דוברי ערבית או רוסית וניתן להתאים עבורן את הסטטוס.

מוזמנים להגיב ולשאול שאלות כאן או בדף הפייסבוק שלנו.

 

This entry was posted in טיפים, פייסבוק. Bookmark the permalink.