איך להגדיר קהל יעד לסטטוס לפי מיקום ושפה

מיקוד התוכן שלכם לקהל היעד הרלוונטי הוא חשוב ביותר.

פייסבוק נותנת לכם אפשרות למקד את התוכן שלכם לקהל היעד הרלוונטי מבחינת מיקום ושפות.
מי שעובד עם מדינות שונות או אוכלוסיות הדוברות שפות שונות יכול למצוא פה שימוש, גם אם
בישראל הקטנה המקרה עשוי להיות פחות רלוונטי.

להמשך קריאה

Posted in טיפים, פייסבוק | סגור לתגובות על איך להגדיר קהל יעד לסטטוס לפי מיקום ושפה

איך ממירים פרופיל לדף עסקי בפייסבוק?

אז את רוצה להמיר את הפרופיל שלך לדף…

לפעמים באמת הגיע הזמן להמיר את הפרופיל לדף עסקי – ואין זה משנה למה. בין אם הפרופיל הגיע ל-5000 חברים או שזהו פרופיל של העסק (מה שנוגד את הכללים של פייסבוק).

ע"פ פייסבוק, פרופילים נועדו לייצג אנשים ואילו דפים נועדו ל-business.
חוץ מזה שדפים נותנים אפשרויות רבות יותר לעסקים ודמויות ציבוריות, כגון סטטיסטיקה, אפליקציות, אפשרות פרסום ועוד.
דעי לך שפרופיל שאינו מייצג אדם פרטי עובר על החוקים ועלול להסגר ע"י פייסבוק תוך אובדן כל התכנים בפרופיל.

להמשך קריאה

Posted in פייסבוק | סגור לתגובות על איך ממירים פרופיל לדף עסקי בפייסבוק?

תמונת כותרת (Cover) חדשה לדף ולפרופיל הפייסבוק שלך

Digitay - 499

הטיימליין הביא איתו שינוי ויזואלי גדול לפייסבוק.
הדפים אינם נראים כבעבר. השינויים העיקריים נוגעים הן לתמונת הכותרת (קאבר) והן למראה של ציר הזמן – גם בפרופילים האישיים וגם בדפים העסקיים.
שינויים אלה הביאו לתעשיה מתפתחת חדשה: מעצבים, תוכנות וכלים היוצרים ומשנים עבורנו את תמונת הכותרת צצו להם כמו פטריות לאחר הגשם.

להמשך קריאה

Posted in טיפים, פייסבוק | Tagged , , | סגור לתגובות על תמונת כותרת (Cover) חדשה לדף ולפרופיל הפייסבוק שלך

התאמת האתר שלכם לפייסבוק

רוצים לשתף את האתר שלכם בפייסבוק אבל הטקסט שמופיע הוא לא מה שרציתם?
ואולי התמונה שמופיעה לא מתאימה לכם?

אפשר לסדר זאת בקלות!
כל שצריך הוא לבצע התאמה פשוטה של האתר כדי שיציג בדיוק מה שאתם רוצים בפייסבוק. 

להמשך קריאה

Posted in טיפים | Tagged , , | סגור לתגובות על התאמת האתר שלכם לפייסבוק