איך מגיעים ל-All Star בפרופיל לינקדאין ?

רוצים לקבל חשיפה גדולה יותר בלינקדאין?
קודם כל, תביאו את הפרופיל האישי שלכם לרמת All Star !

בLinkedin קיימות 5 רמות 'חוזק' לפרופיל:

  1. Beginner
  2. Intermediate
  3. Advanced
  4. Expert
  5. All star

את הרמה שלכם רואים מצד ימין, כאשר נכנסים לפרופיל האישי, וזה נראה כך:

linkedin-strength

ככל שהרמה גבוהה יותר, כך רמת החשיפה שלכם גדולה יותר – תופיעו במקום גבוה יותר בתוצאות חיפוש של אחרים.
שימו לב שהפרמטר הכי חשוב מבחינת Linkedin בדירוג תוצאות החיפוש הוא חוזק הפרופיל!

אז מה צריך לעשות כדי להגיע לרמה הגבוהה? לא הרבה!

  • שתהיה לך תמונת פרופיל
  • למלא מיקוד ותחום עיסוק (industry)
  • שיהיו לך לפחות 50 חברים
  • להוסיף לפחות שני תפקידים (experience), כאשר לפחות באחד מהם יהיה תיאור
  • שיהיה בפרופיל תקציר מלא (summary)
  • חובה להוסיף לפחות 3 כישורים (skill)
  • יש לציין בי"ס / מקום לימודים בחלק של ההשכלה

זה הכל, ולא קשה לעשות, בעיקר אל מול התועלת שזה יביא.

אל דאגה, למרות שהעיגול לא מלא לחלוטין, אם כתוב לכם Allstar, הגעתם לרמה הגבוהה ביותר!

 

אז יאללה לעבודה…

Posted in לינקדאין | Tagged , , , | סגור לתגובות על איך מגיעים ל-All Star בפרופיל לינקדאין ?

כמה תווים יש בכל שדה של לינקדאין?

כאשר מעלים או מעדכנים תכנים בלינקדאין, לכל שדה יש אורך מסוים.
האורך הזה כולל את כמות התווים – כולל אותיות, מספרים, רווחים, ניקוד ותווים נוספים.

להלן רשימת השדות השונים של לינקדאין ומס' התווים המקסימלי לכל אחד:

  1. שם: 20 תווים
  2. שם משפחה: 40 תווים
  3. כותרת (Headline): עד 120 תווים
  4. תקציר (Summary): עד 2000 תווים
  5. כותרת למאמר (Publisher post title): עד 100 תווים
  6. תוכן מאמר (Publisher post): עד 40,000 תווים
  7. כותרת לקישור אתר: 30 תווים
  8. קישור אתר: 256 תווים
  9. קישור מקוצר לפרופיל (אחרי ה- linkedin.com/in): עד 29 תווים
  10. כותרת תפקיד (Position title): עד 100 תווים
  11. תיאור תפקיד (Position Description): לפחות 200 ועד 1000 תווים
  12. תחומי עניין (interests): עד 1,000 תווים
  13. מידע נוסף / דרכי התקשרות (Additional info / Advice for contacting) : עד 2000 תווים
  14. מס' טלפון: 25 תווים
  15. קישור למערכת הודעות (Instant Messaging): עד 25 תווים
  16. כתובת: עד 1000 תווים
  17. כישורים (Skills): עד 80 תווים לכל אחד
  18. שם חברה: 100 תווים
  19. תיאור בדף חברה: לפחות 200 תווים. מקסימום 1500 תווים.
  20. התמחויות בדף חברה (Specialties): עד 256 תווים
  21. עדכונים בדף חברה (post update): עד 600 תווים. 250 תווים אם מדובר בקישור.
  22. שם דף תצוגה (Showcase name): עד 100 תווים
  23. תיאור דף תצוגה (Showcase description): עד 75-200 תווים
  24. אורך תוכן סטטוס (עדכון): 600 תווים
  25. אורך הודעת מייל (InMail): עד 2,000 תווים
  26. כותרת בהודעה בקבוצה (Group discussion): עד 200 תווים
  27. תוכן הודעה בקבוצה: 2,000 תווים
  28. תגובה להודעה בקבוצה: 1,000 תווים
  29. כותרת של מודעת פרסומת (Text ad): עד 25 תווים
  30. תוכן של מודעת פרסומת (Text ad): עד 75 תווים
  31. תוכן של פוסט מקודם (Direct Sponsored content): עד 160 תווים

 

*למרות המגבלה של 600 תווים. אם בוחרים לפרסם במקביל גם בטוויטר, יפורסמו שם רק 140 תווים.

** המידע הזה זמין אך ורק לאנשי קשר מקרבה ראשונה

 

המידע נכון לתאריך 6/8/2016

כלי פשוט לבדיקת מספר התווים – http://www.lettercount.com/

מקור התוכן: Andy Foot – http://bit.ly/2aJzXr7

 

Posted in לינקדאין | סגור לתגובות על כמה תווים יש בכל שדה של לינקדאין?

מחפשים עבודה? שפרו את פרופיל לינקדאין שלכם!

כיום, המדיה החברתית ובפרט לינקדאין תופסים מקום נכבד בתהליך גיוס עובדים ואנשי משאבי אנוש ומגייסים משתמשים יותר ויותר ב-Linkedin לצורך בדיקה וסינון ראשוני של מועמדים.

יותר ויותר מגייסים מחפשים את פרטי המועמד באינטרנט בכלל ובלינקדאין בפרט על מנת ללמוד עליו, להבין מי הוא, מה הוא, מאיפה בא ואיזה רקע רלוונטי יש לו.

כיום, כאשר מחפשים אתכם באינטרנט, יש סיכוי מצוין שפרופיל לינקדאין שלכם יהיה זה שיעלה בין התוצאות הראשונות, אם לא הראשונה.

אז לא משנה אם תוכן הפרופיל שלכם באנגלית או בעברית, אתם כנראה חשופים לעיני המגייסים.

מתוצאות מחקר שנעשה ובו השתתפו מגייסים ואנשי משאבי אנוש, עולה כי כדאי לכולנו לשפר את פרופיל הלינקדאין שלנו.

 

אז מה חשוב למגייסים?

עבור מגייסים, סינון פרופיל לינקדאין דומה מאוד לסינון קורות חיים.

על פי מנהלת חברת השמה שהשתתפה בסקר, מועמד זוכה לכ-30 שניות חסד ראשוני בהן הוא צריך לגרום לעניין. הדבר הכי חשוב אותו מחפשים המגייסים, הינו הניסיון המקצועי הרלוונטי למשרה המוצעת.

ע"י הצגת המלצות (endorsements) ועדויות בנושא שתומכות בניסיון המועמד, ניתן לדעת כמה המועמד אכן יכול לתרום לאותה משרה ולאותו תפקיד שאליו הוא רוצה להגיע.

מאחר והמגייסים נותנים לכל מועמד הזדמנות קצרה כדי לתפוס את תשומת ליבם, מומלץ להשקיע בתקציר המופיע בתחילת הפרופיל ובשמות המשרות ב"ניסיון המקצועי".

"מחפשי עבודה צריכים לפרט בפרק התקציר את ניסיונם המקצועי ואת מה שהם מנסים לקדם ולדחוף אל מול המגייסים", כך שיתפה אחת ממנהלות הגיוס שהשתתפו בסקר.

"הפרופיל של המועמד צריך להראות בצורה טובה את הדרך בה עבר בין משרות שונות ואיך התקדם במהלך הקריירה המקצועית, וזה צריך לכלול הצגה וניסוח טובים של הטקסט בצורה שתהיה ברורה ונהירה לקורא", כך על פי סמנכ"לית משאבי אנוש בחברה נוספת.

אז מה לא עובד עבור המועמדים?

1.      אחת הנקודות השליליות העיקריות עליהן דיווחו רוב המגייסים היא שפרופיל הלינקדאין חסר ולא מלא.
במידה ומועמד לא ממלא את כל הניסיון המקצועי שלו בפרופיל זה מקשה על המגייס להבין מי מופיע מולו ואיזה ניסיון רלוונטי יש לו.

2.      נקודה בעייתית אחרת, היא כאשר הפרופיל באינטרנט שונה מזה המודפס שנשלח אל המגייס. לדוגמה: תאריכים שונים, תפקידים אחרים, תיאורי משרה או השכלה.
מגייסים רואים פרופילים מסוג זה כל הזמן, ומועמדים שכאלה נפסלים כמעט באופן מיידי.

3.      עוד בעיה בפרופיל הלינקדאין, היא כאשר מועמדים רושמים רק מה שם התפקיד אותו מילאו, אך לא הסבירו מה היה תוכן המשרה, מה התפקידים, ומה האחריות שהיתה מוטלת עליהם.

4.      כמובן שבעיה גדולה יכולה להיות למי שכותב את הטקסטים בשגיאות כתיב או עם תחביר לקוי – מה שעלול לפסול אותו מיידית.

5.      תמונות פרופיל שאינן 'מקצועיות', (למשל תמונה בחוף הים או שותה בירה עם החבר'ה) עלולות לגרום למגייסים לחשוב שהמועמד אינו רציני או מקצועי, כי מאחר ולא השקיע באמת בפרופיל שלו.

 

ככל שהמועמד ישקיע יותר בפרופיל שלו וימלא אותו בצורה טובה יותר, כך יש סיכוי רב יותר שימצא חן בעיני מגייס ויוזמן לראיון (כמובן בהנחה ועמד בתנאים הבסיסיים למשרה).

"אם מועמד רציני לגבי חיפוש העבודה, כדאי שישלים את פרופיל הלינקדאין שלו. בכך שימלא את כל פרטיו הוא מסייע לעצמו בשיווק העצמי בצורה הרבה יותר טובה ופשוטה אל מול מגייסים ואנשי השמה."

 

רוצים לדעת איך לגרום לפרופיל הלינקדאין שלכם לעבוד בצורה טובה יותר עבורכם?
בואו לסדנת לינקדאין שתסביר לכם איך להשתמש בחכמה בכלי המצוין הזה על מנת למצוא בקלות רבה יותר את המשרה הבאה.

הסדנה הקרובה בסוף דצמבר.

 

לחצו לפרטים נוספים ולהרשמה לסדנה הקרובה

 

 

 

Posted in לינקדאין | Tagged , , | סגור לתגובות על מחפשים עבודה? שפרו את פרופיל לינקדאין שלכם!

אלגוריתם EdgeRank או לפי מה רואים סטטוסים בדף החדשות

כבר הרבה הרבה זמן שרוב החברים והאוהדים שלכם לא רואים את התוכן שלכם. כיום רק כ-16% מהם רואים את העדכונים שאתם מפרסמים.

אז אתם בטח מבינים שאין אפשרות להציג את כל הסטטוסים של כל חברינו (בין אם יש 5000 ובין אם יש רק 200) וכל הדפים אותם אנו אוהדים – דף החדשות (ה-news-feed) לא יפסיק לרוץ…
אבל איך מחליטים מה מכל התכנים בפייסבוק נראה ומה לא?

אולי שמעתם את המושג אדג'-ראנק (EdgeRank) ואולי לא, אבל זהו המנגון של פייסבוק שמחליט מה יוצג, למי ובאיזה סדר.

אלגוריתם EdgeRank הוא הדרך בה מחליט פייסבוק מי יראה את הסטטוסים שלכם, ואולי אם תכירו אותו טוב יותר, תדעו להעלות תכנים בצורה שתעבוד טוב יותר איתו.

ישנם שלושה מרכיבים היוצרים את ה-EdgeRank: קירבה (User Affinity), משקל (Weight) וזמן (Time Decay).

Edgerank algorithm

Edgerank algorithm

אז מהם שלושת המרכיבים הללו וכיצד הם משפיעים על מה שנראה?

User Affinity (מידת הקירבה): מודד מה מידת הקירבה שלכם עם המשתמש (או הדף) שפרסם את הסטטוס. המדד הזה מבוסס על האינטרקציה שלכם עם המשתמש – ככל שתגיבו יותר, תתנו יותר לייקים ותשתפו אותם, כך ניקוד הקירבה שלכם (מול אותו משתמש / דף) יגדל, ותחשפו ליותר ויותר פוסטים שלהם בדף החדשות שלכם.

Weight (מדד המשקל): מתייחס לסוג האינטרקציות עם הסטטוס – תגובות או שיתופים נותנים משקל גבוה יותר מאשר לייקים לאותו סטטוס. אז אם יש הרבה תגובות ושיתופים לסטטוס שלכם, יותר אנשים ייחשפו אליו.

Time Decay (מדד הזמן): ככל שעובר הזמן מרגע פרסום הסטטוס, מידת הרלוונטיות שלו פוחתת. זאת אומרת שיופיע אצל פחות ופחות חברים ככל שהזמן עובר.

שילוב של כל שלושת המרכיבים הללו מחליט איזה פוסטים נראה ואיזה לא.
שימו לב שבנוסף לכל אלה קיימות גם הפרסומות כחלק מהחדשות שלנו (אמנם בכמות של עד 20%, אבל הן עדיין שם).

ועכשיו תחשבו מה אתם כותבים או מעלים כדי שישתפו אתכם ויגיבו למה שאתם כותבים – ככה יותר ויותר אנשים יראו אתכם לאורך זמן.

 

בקרוב דרכים ורעיונות איך להגדיל את הנראות שלכם ושל הדף שלכם (בהתבסס על הנ"ל).

 

אז מה אתם אומרים?

Posted in פייסבוק | Tagged , , | סגור לתגובות על אלגוריתם EdgeRank או לפי מה רואים סטטוסים בדף החדשות

חברות או מה הקשר בין שני פרופילים בפייסבוק?

Digitay - 499

רוצים לבדוק את הקשר ה"פייסבוקי" שלכם מול חבר שלכם?

לראות ממתי אתם חברים, איזה סטטוסים שותפו, תמונות משותפות, צ'ק-אין משותפים ועוד?

פייסבוק מאפשרים לכם לעשות את זה באמצעות כפתור "See Friendship" – חברות.

פשוט הכנסו אל הפרופיל של החבר שלכם, ליחצו על כפתור גלגל השיניים (מתחת לתמונת הקאבר וליד כפתור שליחת ההודעות) וביחרו שם את האפשרות הראשונה, כמו בתמונה:

מיד לאחר מכן ייפתח מסך חדש של החברות שלכם ובו תראו את תמונות הפרופיל שלכם ושל הצד, תמונה משותפת ואפשרות לראות את החברים המשותפים, דפי האוהדים המשותפים וכמובן כל הסטטוסים המקשרים ביניכם.

הכתובת של אותו דף אליו הגענו תהיה תמיד בצורה:

https://www.facebook.com/[your username]?and=[Friend's username]

כאמור, הדרך הנ"ל מאפשרת לכם לראות חברות שלכם ושל חבר.

ומה עם חברות של אנשים אחרים?

אם תרצו לראות את הקשר בין שני אנשים אחרים, ניתן לעשות גם את זה (כמובן בהתאם להגדרות הפרטיות שלהם).

פשוט קחו את אותה כתובת ממקודם ושנו אותה כך ששמות המשתמש של שני האנשים יופיעו בה:

https://www.facebook.com/[first username]?and=[second username]

מהו שם המשתמש (ה-username)?
זהו המזהה הייחודי שלכם בפייסבוק, בד"כ אפשר לראות אותו כאשר אתם בתוןך הפרופיל שלכם, לדוגמה שם המשתמש של דף הפייסבוק של digitay הינו digitay.co.il (הגישה הישירה: www.facebook.com/digitay.co.il).

באם לא הגדרתם עדיין שם משתמש לפרופיל / לדף שלכם (והוא מופיע בצורה ארוכה עם הרבה מספרים), אתם יכולים להכנס לכתובת www.facebook.com/username ולהגדיר זאת שם.

כתמיד, מוזמנים להגיב, לשתף וללחוץ על 1+

Posted in פייסבוק | סגור לתגובות על חברות או מה הקשר בין שני פרופילים בפייסבוק?

מושגי יסוד בפייסבוק לעסקים

להלן שבעה מושגי יסוד שכל מי שמקדם את העסק שלו בפייסבוק חייב להכיר.
עיברו עליהם, הזכרו ואולי גם תלמדו משהו חדש.

דף אוהדיםהבסיס לפעילות בפייסבוק כעסק. נותן לכם את הבמה והמקום לכתוב את כל ועל כל מה שרוצים שהלקוחות ידעו על העסק שלכם ועל מה שאתם עושים.
ניתן לכתוב טקסטים, לשתף תמונות, להעלות קישורים לאתרי אינטרנט ולענות לתגובות – והכל במקום אחד.

לייק (אהבתי)תמונות וכפתורי 'לייק' יש בכל מקום ובכל אתר, אך כשמדובר על פייסבוק לעסקים ובמיוחד בדפי פייסבוק, אנחנו מדברים על משהו אחר. לחיצה על כפתור ה'לייק' הופכת את הלוחץ לאוהד של העסק שלכם.

אוהדיםכל מי שלוחץ לייק בדף הופך ל'אוהד'.
כאשר מישהו אוהד את הדף שלכם, הוא מקבל עדכונים שלכם ישירות אל דף הבית שלו (עדכוני החדשות) ויוכל תמיד לראות את התכנים שלכם.
שימו לב לפרסם תוכן שיעניין את האוהדים שלכם ושלא יגרום להם לבטל את ההצטרפות אל הדף.

תמונת פרופילזוהי התמונה הקטנה הריבועית המופיעה לצד כל עדכון שלכם בדף.
התמונה צריכה להשאר קבועה כדי שהאוהדים יזהו אותה יחד עם העסק שלכם.
תמונה טובה תהיה של הלוגו שלכם או שלכם (אם אתם המותג). שימו לב שטקסט עלול לא להראות (קטן מדי). 

תמונת נושא – זו התמונה הרחבה שבראש דף הפייסבוק שלכם.
התמונה הזו מושכת את העין של מי שנכנס אל הדף, אז כדאי להשקיע בה ולעשות אותה מושכת ככל האפשר.
ניתן ואף רצוי לעדכן מדי פעם את התמונה – אפשר כתלות באירוע כלשהו או כשיש שינוי בעסק.

מנהל דף (admin) – כינוי למי ש'מנהל את ההצגה'.
אלו האנשים שיכולים להעלות תמונות, לכתוב ולהגיב בשם הדף. כמו כן יכולים לראות את נתוני הסטטיסטיקה של הדף ולשנות בו דברים רבים.
מקים הדף יכול למנות מנהלים שכאלה כאוות נפשו ולתת לכל אחד הרשאות שונות.

אירוע – יצירת 'אירוע' (event) מאפשרת לכם לאסוף קבוצת אנשים בצורה מעט שונה מן הרגיל בפייסבוק – כולל הגדרת זמן ומיקום (וניתן לשלוח אליהם הזמנות).
אם אתם מקיימים אירוע שדורש אישור הגעה, זהו כלי מצוין כדי להזמין אורחים ולעדכן אותם במתרחש מבעוד מועד.
כמו כן, ניתן לשלוח הודעות ישירות אל האנשים שסימנו את עצמם כמגיעים לאירוע. מי שלא מגיע לאירוע יכול שלא לקבל התראות בנושא בכלל (כדי לא 'להטריד' אוהדים בנושאים שלא מעניינים אותם או אירועים אליהם אינם יכולים להגיע).

 

חושבים שיש עוד מושגים שחובה להכיר? שתפו איתנו!

 

Posted in פייסבוק | Tagged , | סגור לתגובות על מושגי יסוד בפייסבוק לעסקים

קיצורי מקשים בפייסבוק

ידעתם שלחיצה על ALT+1 מביאה אתכם לדף הבית?

ידעתם שאתם יכולים להשתמש במקלדת כדי לעבור בין מסכים ולעשות פעולות שונות בפייסבוק?
זה אמנם לא חדש בכלל, אבל נראה שרבים לא מכירים או לא משתמשים בפונקציה הזו.

הנה תקציר קצר של הקיצורים:

  • ALT + ? – מעביר את הסמן לשורת החיפוש
  • ALT + M – מתחיל הודעה חדשה
  • ALT + 1 – דף הבית
  • ALT + 2 – דף הפרופיל האישי
  • ALT + 3 – רשימת בקשות החברות
  • ALT + 4 – רשימת ההודעות
  • ALT + 5 – התראות

עד כאן היו היותר שימושיים.

ומפה קיצורים להגדרות, מידע ועזרה:

  • ALT + 6 – הגדרות החשבון
  • ALT + 7 – הגדרות פרטיות
  • ALT + 8 – דף הפייסבוק של פייסבוק (באמת!)
  • ALT + 9 – פרטי ההסכם, התנאים והסודיות של פייסבוק (מול הגולשים)
  • ALT + 0 – מרכז התמיכה של פייסבוק

*כדאי לשים לב שיש הבדל קטן בין פיירפוקס לשאר הדפדפנים, אבל הוא רק בלחיצה על מקש Shift בנוסף לשאר.
ואם אתם עובדים עם Mac, יש ללחוץ על CTRL + OPTION (כך אומרים, לא ניסיתי).

קיצורים נוספים בפייסבוק:

במצב צפייה בתמונה (lightbox):

  • – לחיצה על L תעשה לייק לתמונה.
  • – לחיצה נוספת על L תבטל את הלייק.
  • – מקשים ימינה ושמאלה יעברו בין התמונות

 

מכירים קיצורים נוספים? ספרו לנו!

 

Posted in טיפים, פייסבוק | Tagged , , , | סגור לתגובות על קיצורי מקשים בפייסבוק

מה זה קוד QR? מה עושים עם קוד QR?

מה?? אתם לא יודעים מה זה קוד QR ?



QR code או בשמו המלא Quick Response, הינו סוג של ברקוד דו-מימדי המכיל בתוכו מידע כלשהו – זה יכול להיות טקסט, מס' טלפון, כרטיס ביקור או כתובת אינטרנט.

את הברקוד הזה, שהומצא ביפן לפני כמעט 20 שנה, ניתן לקרוא באמצעות סורק מיוחד שיודע לקרוא את הקוד. כיום בכל טלפון סלולרי ניתן להתקין אפליקצית סריקה שכזו, כך שניתן לקרוא קודים כאלה בכל מקום.

למעשה, מאחר והמשתמש רק צריך לכוון את הטלפון שלו לעבר הקוד ותוך שניה הוא מקבל מידע חדש, משמשים קודי ה-QR להפצת תכנים לאנשים בכל מקום בימינו. שימוש בקוד שכזה חוסך מן המשתמש הקלדת נתונים בפעמים רבות (למשל בהפניה לאתר אינטרנט) או שולח אותו אל אתר המשלים את החוויה שלו (למשל קישור לקליפ מעטיפה של דיסק).

את הקודים גם ניתן לעצב בצורות ובצבעים שונים. הנה דוגמה של קוד מעוצב של המעצב היפני טאקאשי מוראקאמי עבור לואי ויטון:

אחד הקודים המעוצבים הראשונים שיצרו אנשי ה-BBC:

אנשים רבים סורקים קודים שכאלה מתוך סקרנות (יכול להופיע איזשהו טיזר בסמוך לקוד) אך גם כי מובטח להם קופון או הנחה מאחורי הקוד.

מן הצד השני, לבעלי עסקים קיים פוטנציאל נהדר להפיץ את עצמם ואת התכנים שלהם בקלות ובפשטות ע"י הפצת קודים שכאלה בעלות נמוכה למדי.

חנות צעצועים גרמנית מכרה לגו דרך האינטרנט לאנשים שסרקו את קוד ה-QR שהורכב מ-לגו.



דוגמה להפצת קודים יכולה להיות על כרטיסי ביקור (במקום שהמקבל יקליד את כתובת האתר, או בכלל כדי להכניס את כל הנתונים ישירות אל הטלפון הסלולרי), בעיתונים (ישראל היום, למשל, משלימים את הכתבות שלהם בתכנים אינטרנטיים אליהם מגיעים באמצעות סריקת קודים), על לוחות מודעות ואפילו על אוטובוסים (למרות שקצת קשה לסרוק אם האוטובוס בתנועה).

חברה קוריאנית שרצתה להביא לקוחות בשעות הצהריים גרמה לקוד ה-QR שלה להופיע רק בין השעון 12:00 ל-13:00 בצורה חכמה מאוד:



גינס יצרו קודים שכאלה על הכוסות שלהם (בניו-יורק), כך שרק כאשר מוזגים גינס לכוס ניתן לראות את הקוד ולסרוק אותו. מה מתחבא מאחורה? הפתעה…

 

אל לנו לשכוח שמאחר וכמעט כל מי שיסרוק קוד שכזה יעשה זאת באמצעות המכשיר הסלולרי שלו, ועל כן יש לדאוג מבעוד מועד שיגיע אל אתר אינטרנט המותאם לטלפונים סלולרים ולמכשירי טאבלט.

 

טיפ קטן: באמצעות שימוש באתרי קיצורים כמו Tiny.cc או Bit.ly, ניתן ליצור כתובת אינטרנט מקוצרת ולשייך אליה קוד – ולאחר מכן, כשהאתר כבר לא רלוונטי, להחליף את הקישור (שמאחורי הקיצור) לכתובת חדשה. (שימוש נוסף במערכת קיצורים שכזו הוא מערכת הסטטיסטיקות שלהם שאומרת כמה פעמים נכנסו אל הקוד)

שירות הקיצורים של גוגל – goo.gl נותן אפשרות ליצור קיצורים עם קוד QR אוטומטי. רק להוסיף .qr בסוף. לדוגמה: http://goo.gl/9sovi.qr  שנותן את התמונה הבאה: 

ועוד דוגמה איך אפשר לעצב את הקוד:

 

דוגמאות מעניינות נוספות לשימוש בקודים:

–          על גבי פלאיירים (להביא את הלקוח אל אתר האינטרנט בלי להקליד כתובת)

–          על גבי מתנות שונות

–          כרטיסי ביקור (הסורק יקבל את כל פרטי הכרטיס ישירות אל הטלפון שלו)

–          על ספרים – ביקורות ישירות מאתר האינטרנט

–          על דיסקים – כניסה ישירות אל הקליפ

–          כדי לעשות צ'ק-אין במקום מסוים בלי לחפש אותו בטלפון

–          בתחנת אוטובוס – כדי לקבל מידע על האוטובוסים השונים

–          קישור לסרטוני הדגמה על אריזות של מוצרים שונים

–          קישור ישיר לאפליקציה

 

ויש מי שגם במותם לא נפרדו מהטכנולוגיה:

 

רוצים להתחיל ליצור קודי QR ? אתם מוזמנים לעשות זאת בחינם פה:

http://www.digitay.co.il/qrcode/

 

צריכים לרעיונות ושימושים נוספים שיתאימו לעסק שלכם?

צריכים להתאים את אתר האינטרנט שלכם לסלולר?

אתם מוזמנים לפנות לייעוץ דרך דף צור קשר.

Posted in טיפים, כללי | סגור לתגובות על מה זה קוד QR? מה עושים עם קוד QR?

אז כמה שווה לייק בפייסבוק?

אז מה עושים עם לייק בדף העסקי ולמה זה טוב?

לאט לאט מתחילים להבין מנהלי שיווק את הערך של פייסבוק למותג שלהם.
הם מבינים כיצד עולם המדיה החברתית (פייסבוק, טוויטר, פינטרסט ואחרים) יכול לתרום לקידום וליצירת קשר קבוע ומתמיד עם הלקוחות שלהם.

כמובן ששאלה שנשאלת פעמים רבות (ולעיתים קרובות נשארת ללא תשובה) היא – "כמה שווה לייק בפייסבוק?"
אז נכון, ה'לייק' עצמו כנראה לא שווה הרבה, אבל הפוטנציאל הגלום בהבנת האוהדים והלקוחות עצום – לדוגמה לדעת מה ממוצע הגילאים של מי שאוהב את קוקה-קולה.
מידע זה יכול להיות מאוד שימושי בהפקת קמפייני פרסום, בהשקת מוצרים חדשים ובדרכים נוספות.

להמשך קריאה

Posted in כללי, פייסבוק | סגור לתגובות על אז כמה שווה לייק בפייסבוק?

הגודל כן קובע – גודל תמונות בפייסבוק

בכל פעם אני שואל את עצמי ומנסה להיזכר מה מימדי התמונה של הפרסומות, מה גודל תמונת הכותרת (Cover), איזה גודל תמונות כדאי לפרסם בסטטוסים ומה נדרש מסרטוני הוידאו שאני מעלה.
לצורך כך, וכדי שלא יהיה צורך לחפש בכל פעם מחדש – יצרתי את הרשימה הבאה שמכילה את כל המספרים של כל סוגי המדיה וגודל תמונות בפייסבוק.

*המידע נכון ל-17/09/2015, ועשוי להשתנות מפעם לפעם (כמו כל דבר בפייסבוק)

שימו לב שחלק מהגדלים השתנו לאחרונה עם המעבר לנראות החדשה.

גודל תמונות בפייסבוק

1. תמונת הכותרת – גם לפרופיל וגם לדף העסקי:

רוחב: 828 פיקסלים
גובה: 315 פיקסלים
* שימו לב – החלק המרכזי של התמונה (ברוחב 560 פיקסלים) ישמש כתמונת נושא בסלולר !

2. תמונת פרופיל

רוחב: 160 פיקסלים
גובה: 160 פיקסלים

*יש לשים לב שפייסבוק לא נותן להעלות תמונה שוגדלה פחות מ-180×180 פיקסלים
**אם התמונה יוצאת מטושטשת, כדאי להעלות אותה ברזולוציה של לפחות 320×320.

3. תמונות האפליקציות – בדף העסקי
(בעבר היו מתחת לתמונת הנושא, כעת בסרגל הצידי.)

רוחב: 111 פיקסלים
גובה: 74 פיקסלים

תמונות כותרת, פרופיל ואפליקציות

תמונת פרופיל קטנה 
(תמונה זו מופיעה בצמוד לכל סטטוס שפורסם)
תמונה זו נגזרת מתמונת הפרופיל ופשוט מוקטנת למימדים שנקבעו.

רוחב: 32 פיקסלים
גובה: 32 פיקסלים

פוסט תמונה 'רגילה' בסטטוסים
(תמונה שמעלים בכל סטטוס נתון)

רוחב: 470 פיקסלים
גובה: כתלות בתמונה (מקסימום 470 פיקסלים)

גודל מומלץ להעלאה: 1200×1200

ובסלולרי – גודל מקסימלי 626×840

תמונות פרופיל קטנה ותמונה רגילה

תמונת לינק לאתר (קישור חיצוני)

רוחב: 470 פיקסלים

גובה: 246 פיקסלים

גודל מומלץ להעלאה: 1200×628

תצוגה בסלולרי: 560×292

פוסט וידאו (תמונה מקדימה)

רוחב: 470 פיקסלים

גובה: 264 פיקסלים

תצוגה בסלולרי: 560×315

תמונת כותרת לקבוצות

רוחב: 784 פיקסלים
גובה: 250 פיקסלים

תמונת קאבר לאירוע

רוחב: 784 פיקסלים
גובה: 295 פיקסלים

פרסומות

פרסומת לינק / מעורבות / לייק צד ימין:

רוחב: 254 פיקסלים

גובה: 133 פיקסלים

גודל מומלץ: 1200×628

פרסומות וידאו צד ימין: 254×143

פרסומת מרכז – קישור

רוחב מוצג: 470 פיקסלים

גובה: 246 פיקסלים

גודל מומלץ: 1200×628

פרסומת מרכז בסלולר: 560×292

(אם התמונה קטנה מדי, היא תוצג בגודל 154×154)

פרסומת מרכז – תמונה

רוחב:470 פיקסלים

גובה: עד 470 פיקסלים

בסלולר: 626×840

פרסומת וידאו

רוחב: 470 פיקסלים

גובה: 264 פיקסלים

בסלולר: 560×315

פרסום דף (לייק)

רוחב: 470 פיקסלים

גובה: 174 פיקסלים

פרסום אירוע (Event)

רוחב: 470 פיקסלים

גובה: 174 פיקסלים

וידאו

גודל מקסימלי: 1024 מגה (1 ג'יגה)
אורך הקלטה: 45 דקות

מידע כללי
המימדים המקסימליים של תמונה שניתן להעלות לפייסבוק:
רוחב: 2048 פיקסלים
גובה: 2048 פיקסלים

אורך מקסימלי של סטטוס
63,206 תוים (נראה אתכם מגיעים לזה…)

אורך מקסימלי של תגובה:
לא מוגבל (!!)

פרסומות
אורך כותרת: 25 תוים
תוכן הפרסומת: 90 תוים

Posted in פייסבוק | Tagged , , | סגור לתגובות על הגודל כן קובע – גודל תמונות בפייסבוק